Doprava a platba

Náš e-shop automaticky spočítá váhu objednávky a nabídne optimální způsob dopravy.

Balíky do 5kg - posíláme prostřednictvím Zásilkovny, České pošty nebo GLS.

Balíky vážící přes 5kg - posíláme pouze prostřednictvím České pošty nebo GLS.

Pokud celková váha balíku přesáhne 20kg, cena dopravného bude navýšena dle ceníku dopravce. V takovém případě Vás budeme kontaktovat. 

 Způsoby doručení a ceny dopravy:  

   Dopravce  Platba   předem  Na   dobírku

 Objednávky   nad 1 500 Kč

  Balik_do_balikovny_png.png    54Kč    79Kč   zdarma
  Balik_na_postu_png.png  109Kč   144Kč   zdarma
  balik_do_ruky.png  115Kč  150Kč   zdarma
Zasilkovna_logo_inverzni_WEB_nove.png    65Kč   90Kč    zdarma
GLS_General_Logistics_Systems-logo-AAF8ACA442-seeklogo.com.png  120Kč  145Kč   zdarma

 

Možnosti plateb:

Dobírkou - platíte při převzetí zboží.

Platební kartou (online) - po vytvoření objednávky jste přesměrováni na bezpečnou platební bránu banky, kde zadáte potřebné údaje. Pokud je transakce autorizována, platba proběhne okamžitě a zboží odesíláme nejpozději následující pracovní den.

Bankovním převodem - po obdržení Vaší objednávky Vám zašleme emailem fakturu s číslem účtu a variabilním symbolem. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet. Je důležité uvést správný variabilní symbol, abychom platbu přiřadili k Vaší objednávce. Po obdržení platby odesíláme zboží s tím, že Vám sdělíme termín, kdy zásilka dorazí.

 

 

 Zasilkovna_logo_inverzni_WEB_nove.png

Jak fungují výdejní místa Zásilkovny?     

Své zboží si sami vyzvednete na kterémkoliv ze stovek smluvních výdejních míst po celé České republice, a to v čase, který Vám vyhovuje, např. cestou z práce. Mnohé pobočky jsou otevřené např. až do večerních hodin či o víkendu. V košíku si tak před dokončením objednávky vyberete pobočku ve Vašem okolí, jakou může být např. obchůdek s textilem, tabákem či jakýmkoliv jiným sortimentem. Pobočky spolupracujícího partnera Zásilkovna.cz fungují pouze jako výdejní místo, nejedná se tedy o naši prodejnu a nelze na tomto místě ani uplatnit reklamaci (tu uplatníte na našem e-shopu viz. reklamační řád).

Doručení Vašeho balíčku na výdejní místo je uskutečněno zpravidla do 1-2 dnů od objednání, přičemž možnost vyzvednutí v sobotu, neděli či státní svátek záleží na konkrétní pobočce. O průběhu budete informováni prostřednictvím SMS a e-mailu s linkem pro on-line sledování pohybu. O možnosti vyzvednutí budete opět informováni prostřednictvím SMS a e-mailu. Na výdejním místě Zásilkovny je balíček uložen po dobu 7 kalendářních dní s možností bezplatného prodloužení na celých 21 dní! To lze učinit zaškrtnutím datumu a jedním klikem z linku sledování zásilky (obdržíte vždy v e-mailu od Zásilkovny).

 

 

 Balik_do_balikovny_png.png

Jak funguje Česká pošta - balík do balíkovny?     

Balík si můžete vyzvednout na specializovaných výdejních místech Balíkovna, která jsou k dispozici na pobočkách České pošty nebo na Balíkovnách mimo poštu po celé České republice, například obecní úřady nebo čerpací stanice - viz seznam Balíkoven.

Jaké výhody má Balík Do balíkovny:

• Rychlá obsluha na poště

Pro vyzvednutí Balíku Do balíkovny můžete využít rychlé obsluhy na specializovaných přepážkách pošt s názvem Balíkovna. Stačí zvolit na vyvolávacím systému tlačítko Zrychlený výdej balíků, zadat potvrzení formou kódu pro vyzvednutí zásilky a následně budete v co nejkratší době vyzváni k přepážce.

• Výdej na Balíkovně mimo poštu

Nově si zásilku si můžete vyzvednout i na Balíkovnách, které jsou provozovány externími provozovateli. Pro výdej vaší zásilky vám stačí jen kód pro vyzvednutí.

• Jednoduché vyzvednutí

Stačí pouze sdělit jméno a kód pro vyzvednutí zásilky. Vyzvednutím zásilky můžete pověřit i blízkou osobu, které předáte kód k vyzvednutí.

• Platba kartou

Na všech poštách se specializovanými přepážkami Balíkovna můžete uhradit dobírku platební kartou, a to i na depech. Na Balíkovnách mimo poštu zaplatíte dobírku v hotovosti nebo platební kartou podle vybavenosti provozovny.

 

 

Balik_na_postu_png.png

Jak funguje Česká pošta - balík na poštu?

Balíček si necháte zaslat na Vaši pobočku České pošty, na které bude následně připraven k vyzvednutí, nedojde tak k pokusu o doručení na Vaši adresu. Službu podporuje většina poboček. O možnosti vyzvednutí jste poštou informováni prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání nebo v okamžiku uložení balíku na poště. Možnost vyzvednutí na zvolené poště je obvykle následující pracovní den po naší expedici, pokud nedojde ke zdržení na straně pošty. Pomocí odkazu pro změnu doručení si můžete v den podání po obdržení elektronického avíza změnit poštu, kde si chcete balík vyzvednout. ​Pokud si z nějakého důvodu nemůžete nebo nechcete Balík Na poštu vyzvednout, můžete zažádat o jeho doručení až k Vám domů. ​Úložní dobu lze prodloužit ze standardních 7 na 15 dní, a to prostřednictvím odkazu, který bude k dispozici v avízu.

 

BANNER_Pratelsky_e-shop_175_285.jpg