Jak je zboží zasíláno?
Náš e-shop automaticky spočítá váhu objednávky a nabídne optimální způsob dopravy. Balíky do 5kg posíláme prostřednictvím Zásilkovny a České pošty. Balíky vážící přes 5kg posíláme pouze prostřednictvím České pošty. Pokud celková váha balíku přesáhne 20kg nebo bude-li se jednat o nadrozměrnou zásilku, cena dopravného bude navýšena dle ceníku dopravce. V takovém případě Vás budeme kontaktovat.
Kdy balík přijde?
Zboží vyexpedujeme ve většině případů do 1-3 pracovních dnů . V předvánoční špičce se může expedice prodloužit o jeden i více dní. Při jakýchkoliv problémech s objednávkou Vás budeme kontaktovat.
Cena dopravy:
Osobní odběr Balíkovna |
99 Kč |
Balík na poštu |
83 Kč |
Balík do ruky |
99 Kč |
Osobní odběr Zásilkovna |
85 Kč |
Osobní odběr na prodejně |
Zdarma |
Objednávky nad 1500 Kč zdarma
Způsob platby:
Dobírka Platba při převzetí zboží |
49 Kč |
Bankovním převodem Platba předem na účet |
zdarma |
Platební kartou (online) Okamžitá platba předem |
zdarma |
Skip Pay Odložená platba do 14 dnů |
zdarma |
Platba v hotovosti nebo kartou při osobním odběru |
Zdarma |
Další užitečné informace:
Jak fungují výdejní místa Zásilkovny?
Své zboží si sami vyzvednete na kterémkoliv ze stovek smluvních výdejních míst po celé České republice, a to v čase, který Vám vyhovuje, např. cestou z práce. Mnohé pobočky jsou otevřené např. až do večerních hodin či o víkendu. V košíku si tak před dokončením objednávky vyberete pobočku ve Vašem okolí, jakou může být např. obchůdek s textilem, tabákem či jakýmkoliv jiným sortimentem. Pobočky spolupracujícího partnera Zásilkovna.cz fungují pouze jako výdejní místo, nejedná se tedy o naši prodejnu a nelze na tomto místě ani uplatnit reklamaci (tu uplatníte na našem e-shopu viz. reklamační řád).
Doručení Vašeho balíčku na výdejní místo je uskutečněno zpravidla do 1-2 dnů od objednání, přičemž možnost vyzvednutí v sobotu, neděli či státní svátek záleží na konkrétní pobočce. O průběhu budete informováni prostřednictvím SMS a e-mailu s linkem pro on-line sledování pohybu. O možnosti vyzvednutí budete opět informováni prostřednictvím SMS a e-mailu. Na výdejním místě Zásilkovny je balíček uložen po dobu 7 kalendářních dní s možností bezplatného prodloužení na celých 21 dní! To lze učinit zaškrtnutím datumu a jedním klikem z linku sledování zásilky (obdržíte vždy v e-mailu od Zásilkovny).
Jak funguje Česká pošta - BALÍKOVNA?
Balík si můžete vyzvednout na specializovaných výdejních místech Balíkovna, která jsou k dispozici na pobočkách České pošty nebo na Balíkovnách mimo poštu po celé České republice, například obecní úřady nebo čerpací stanice - viz seznam Balíkoven.
Jaké výhody má Balík Do balíkovny:
• Rychlá obsluha na poště
Pro vyzvednutí Balíku Do balíkovny můžete využít rychlé obsluhy na specializovaných přepážkách pošt s názvem Balíkovna. Stačí zvolit na vyvolávacím systému tlačítko Zrychlený výdej balíků, zadat potvrzení formou kódu pro vyzvednutí zásilky a následně budete v co nejkratší době vyzváni k přepážce.
• Výdej na Balíkovně mimo poštu
Nově si zásilku si můžete vyzvednout i na Balíkovnách, které jsou provozovány externími provozovateli. Pro výdej vaší zásilky vám stačí jen kód pro vyzvednutí.
• Jednoduché vyzvednutí
Stačí pouze sdělit jméno a kód pro vyzvednutí zásilky. Vyzvednutím zásilky můžete pověřit i blízkou osobu, které předáte kód k vyzvednutí.
• Platba kartou
Na všech poštách se specializovanými přepážkami Balíkovna můžete uhradit dobírku platební kartou, a to i na depech. Na Balíkovnách mimo poštu zaplatíte dobírku v hotovosti nebo platební kartou podle vybavenosti provozovny.
Jak funguje Česká pošta - balík na poštu?
Balíček si necháte zaslat na Vaši pobočku České pošty, na které bude následně připraven k vyzvednutí, nedojde tak k pokusu o doručení na Vaši adresu. Službu podporuje většina poboček. O možnosti vyzvednutí jste poštou informováni prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání nebo v okamžiku uložení balíku na poště. Možnost vyzvednutí na zvolené poště je obvykle následující pracovní den po naší expedici, pokud nedojde ke zdržení na straně pošty. Pomocí odkazu pro změnu doručení si můžete v den podání po obdržení elektronického avíza změnit poštu, kde si chcete balík vyzvednout. Pokud si z nějakého důvodu nemůžete nebo nechcete Balík Na poštu vyzvednout, můžete zažádat o jeho doručení až k Vám domů. Úložní dobu lze prodloužit ze standardních 7 na 15 dní, a to prostřednictvím odkazu, který bude k dispozici v avízu.
Jak funguje Česká pošta - balík do ruky?
Doručení na Vaši adresu. Obdržíte SMS a e-mail s informací o pohybu balíku a to ode dne jeho podání. Doručení proběhne obvykle následující pracovní den po naší expedici, pokud nedojde ke zdržení na straně pošty. Pomocí odkazu pro změnu doručení si můžete v den podání po obdržení elektronického avíza změnit způsob nebo termín doručení. V případě uložení zásilky na poště je možné balík vyzvednout na základě kódu pro vyzvednutí, který naleznete v SMS nebo e-mailovém avízu o uložení. Úložní dobu lze prodloužit ze standardních 7 na 15 dní, a to prostřednictvím odkazu, který bude k dispozici v avízu.
Potřebujete více informací?