Doprava a platba

Jak je zboží zasíláno?

Náš e-shop automaticky spočítá váhu objednávky a nabídne optimální způsob dopravy. Balíky do 5kg posíláme prostřednictvím Zásilkovny a České pošty. Balíky vážící přes 5kg posíláme pouze prostřednictvím České pošty. Pokud celková váha balíku přesáhne 20kg nebo bude-li se jednat o nadrozměrnou zásilku, cena dopravného bude navýšena dle ceníku dopravce. V takovém případě Vás budeme kontaktovat.

 

Kdy balík přijde?

Zboží vyexpedujeme ve většině případů do 1-3 pracovních dnů . V předvánoční špičce se může expedice prodloužit o jeden i více dní. Při jakýchkoliv problémech s objednávkou Vás budeme kontaktovat.

 

Cena dopravy:  

  L_balikovna-1.png

Osobní odběr Balíkovna

   99 Kč

 l_ceska_posta-1.png

             Balík na poštu

   83 Kč

 l_ceska_posta-1.png

             Balík do ruky

   99 Kč

  lzasilkovna.png

Osobní odběr Zásilkovna

   85 

1-smiling.png Osobní odběr

Osobní odběr na prodejně

 Zdarma

 Objednávky nad 1500 Kč zdarma

 

Způsob platby:

Dobírka

Platba při převzetí zboží

   49

Bankovním převodem

Platba předem na účet

zdarma

Platební kartou (online)

Okamžitá platba předem

zdarma

Skip Pay

Odložená platba do 14 dnů

zdarma

Platba v hotovosti nebo kartou při osobním odběru

Zdarma

card_payments_2.jpg




 

Další užitečné informace:


 Zasilkovna_logo_inverzni_WEB_nove.png
 Jak fungují výdejní místa Zásilkovny?     

Své zboží si sami vyzvednete na kterémkoliv ze stovek smluvních výdejních míst po celé České republice, a to v čase, který Vám vyhovuje, např. cestou z práce. Mnohé pobočky jsou otevřené např. až do večerních hodin či o víkendu. V košíku si tak před dokončením objednávky vyberete pobočku ve Vašem okolí, jakou může být např. obchůdek s textilem, tabákem či jakýmkoliv jiným sortimentem. Pobočky spolupracujícího partnera Zásilkovna.cz fungují pouze jako výdejní místo, nejedná se tedy o naši prodejnu a nelze na tomto místě ani uplatnit reklamaci (tu uplatníte na našem e-shopu viz. reklamační řád).

Doručení Vašeho balíčku na výdejní místo je uskutečněno zpravidla do 1-2 dnů od objednání, přičemž možnost vyzvednutí v sobotu, neděli či státní svátek záleží na konkrétní pobočce. O průběhu budete informováni prostřednictvím SMS a e-mailu s linkem pro on-line sledování pohybu. O možnosti vyzvednutí budete opět informováni prostřednictvím SMS a e-mailu. Na výdejním místě Zásilkovny je balíček uložen po dobu 7 kalendářních dní s možností bezplatného prodloužení na celých 21 dní! To lze učinit zaškrtnutím datumu a jedním klikem z linku sledování zásilky (obdržíte vždy v e-mailu od Zásilkovny).

 

 

 logo_pro_e-shopy.png 

Jak funguje Česká pošta - BALÍKOVNA?     

Balík si můžete vyzvednout na specializovaných výdejních místech Balíkovna, která jsou k dispozici na pobočkách České pošty nebo na Balíkovnách mimo poštu po celé České republice, například obecní úřady nebo čerpací stanice - viz seznam Balíkoven.

Jaké výhody má Balík Do balíkovny:

• Rychlá obsluha na poště

Pro vyzvednutí Balíku Do balíkovny můžete využít rychlé obsluhy na specializovaných přepážkách pošt s názvem Balíkovna. Stačí zvolit na vyvolávacím systému tlačítko Zrychlený výdej balíků, zadat potvrzení formou kódu pro vyzvednutí zásilky a následně budete v co nejkratší době vyzváni k přepážce.

• Výdej na Balíkovně mimo poštu

Nově si zásilku si můžete vyzvednout i na Balíkovnách, které jsou provozovány externími provozovateli. Pro výdej vaší zásilky vám stačí jen kód pro vyzvednutí.

• Jednoduché vyzvednutí

Stačí pouze sdělit jméno a kód pro vyzvednutí zásilky. Vyzvednutím zásilky můžete pověřit i blízkou osobu, které předáte kód k vyzvednutí.

• Platba kartou

Na všech poštách se specializovanými přepážkami Balíkovna můžete uhradit dobírku platební kartou, a to i na depech. Na Balíkovnách mimo poštu zaplatíte dobírku v hotovosti nebo platební kartou podle vybavenosti provozovny.

 

 

Balik_na_postu_png.png

Jak funguje Česká pošta - balík na poštu?

Balíček si necháte zaslat na Vaši pobočku České pošty, na které bude následně připraven k vyzvednutí, nedojde tak k pokusu o doručení na Vaši adresu. Službu podporuje většina poboček. O možnosti vyzvednutí jste poštou informováni prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání nebo v okamžiku uložení balíku na poště. Možnost vyzvednutí na zvolené poště je obvykle následující pracovní den po naší expedici, pokud nedojde ke zdržení na straně pošty. Pomocí odkazu pro změnu doručení si můžete v den podání po obdržení elektronického avíza změnit poštu, kde si chcete balík vyzvednout. ​Pokud si z nějakého důvodu nemůžete nebo nechcete Balík Na poštu vyzvednout, můžete zažádat o jeho doručení až k Vám domů. ​Úložní dobu lze prodloužit ze standardních 7 na 15 dní, a to prostřednictvím odkazu, který bude k dispozici v avízu.

 

 

balik_do_ruky.png

Jak funguje Česká pošta - balík do ruky?

Doručení na Vaši adresu. Obdržíte SMS a e-mail s informací o pohybu balíku a to ode dne jeho podání. Doručení proběhne obvykle následující pracovní den po naší expedici, pokud nedojde ke zdržení na straně pošty. Pomocí odkazu pro změnu doručení si můžete v den podání po obdržení elektronického avíza změnit způsob nebo termín doručení. ​V případě uložení zásilky na poště je možné balík vyzvednout na základě kódu pro vyzvednutí, který naleznete v SMS nebo e-mailovém avízu o uložení. ​Úložní dobu lze prodloužit ze standardních 7 na 15 dní, a to prostřednictvím odkazu, který bude k dispozici v avízu.

 

Potřebujete více informací?

Nastavení cookies

Co jsou to cookies?

Soubory cookies a další technologie nám pomáhají zlepšovat naše služby, pomáhají nám analyzovat výkon webu a umožňují nám pomáhat zákazníkům ve výběru správného zboží. V nastavení si můžete vybrat, které cookies můžeme používat. Svůj souhlas můžete kdykoliv odvolat.

Přečtěte si naše zásady o zpracování osobních údajů

Nastavte si, jaké chcete používat cookies
Technické (nutné)
Nezbytné cookies pro správné fungování našeho webu.
vždy aktivní

Tyto cookies jsou nezbytně nutné pro správnou funkci webu - zajišťují správné zobrazení, odesílání formulářů, vkládání zboží do košíku a podobně. Technické cookies není možné vypnout. 

Statistické
Sledování návštěvnosti a chování na webu nám pomáhá zlepšovat naše služby.
Preferenční
Abychom vám mohli nabídnout to, co vás zajímá a pamatovali si vaše předvolby.

Díky preferenčním cookies vám můžeme přizpůsobit obsah našich stránek a zobrazovat produkty, o které máte zájem. Procházení webu vám ulehčíme tím, že si budeme pamatovat vaše předvolby - např. obsah košíku, přihlášení nebo jazykové předvolby. Používání webu bude pro vás snazší a pohodlnější. 

Marketingové
Pro zobrazení pouze relevantní reklamy. Objem reklamy zůstává stejný.

Marketingové cookies využívají naši partneři k zobrazování relevantní reklamy na základě vašich preferencí. Tato personalisovaný obsah se může zobrazovat na webech třetích stran, které využívají naši partneři k zobrazování reklamních sdělení. Pokud nedáte souhlas s použitím marketingových cookies, objem reklamy zůstane stejný, ale bude se vám zobrazovat nezajímavý obsah. 

Nastavení cookies

Co jsou to cookies?

Soubory cookies a další technologie nám pomáhají zlepšovat naše služby, pomáhají nám analyzovat výkon webu a umožňují nám pomáhat zákazníkům ve výběru správného zboží. V nastavení si můžete vybrat, které cookies můžeme používat. Svůj souhlas můžete kdykoliv odvolat.

Přečtěte si naše zásady o zpracování osobních údajů