Kdy bude zboží dodáno?
Zboží expedujeme obvykle následující pracovní den, nejpozději však do 3 dnů od objednání.
Kde najdu fakturu?
Fakturu k odeslanému zboží zasíláme emailem. Ve chvíli, kdy je objednávka expedována, obdržíte potvrzovací email s fakturou v příloze. Také ji najdete (po přihlášení) na svém účtu na www.halirek.cz v sekci - 'Moje objednávky a faktury'.
Jak je zboží zasíláno?
Náš e-shop automaticky spočítá váhu objednávky a nabídne optimální způsob dopravy. Balíky do 5kg posíláme prostřednictvím Zásilkovny nebo České pošty. Balíky vážící přes 5kg posíláme pouze prostřednictvím České pošty. Pokud celková váha balíku přesáhne 20kg nebo bude-li se jednat o nadrozměrnou zásilku, cena dopravného bude navýšena dle ceníku dopravce. V takovém případě Vás budeme kontaktovat.
V nákupním košíku nemám jako možnost dopravy Zásilkovnu?
Důvodem je to, že celková váha objednávky je větší než 5kg. V takovém případě není Zásilkovna automaticky nabízena v košíku jako dopravce.
Jak mám reklamovat zboží?
Reklamované zboží lze zaslat bezplatně prostřednictvím Zásilkovny. Stačí, když zboží opět řádně zabalíte a donesete na Vámi zvolené výdejní místo Zásilkovny. Na balíček není nutné nalepovat štítek, pouze obsluze nahlásíte, že se jedná o zpětnou zásilku (nebo reklamační asistent) a nahlásíte kód - 98050202. Obsluha výdejního místa Zásilkovny vytiskne štítek přímo v provozovně a balíček odešle zpět k nám. Pokud si zvolíte vlastního kurýra, zasílejte balíček na adresu: Halířek s.r.o., Komenského 40, Vlašim, 25801. Kompletní postup pro uplatnění reklamace naleznete zde.
Proč mi nepřišel potvrzující email po odeslání objednávky?
Náš e-shop vždy zasílá všem zákazníkům informační emaily o stavu objednávek a plateb. Nejčastějším problémem je chybně zadaný email v košíku. V takovém případě nás prosím kontaktujte a my Vaší objednávku zaktualizujeme.