Časté dotazy

Kdy bude zboží dodáno?

Zboží expedujeme obvykle následující pracovní den, nejpozději však do 3 dnů od objednání.

 

Kde najdu fakturu?

Fakturu k odeslanému zboží zasíláme emailem. Ve chvíli, kdy je objednávka expedována, obdržíte potvrzovací email s fakturou v příloze. Také ji najdete (po přihlášení) na svém účtu na www.halirek.cz v sekci - 'Moje objednávky a faktury'.

 

Kdo mi potvrdí záruční list?

V současné době výrobci postupně od ZL upouštějí, protože ze zákona k uplatnění záruky postačuje doklad o koupi. Pokud tedy u zboží záruční list přiložen není, postačuje pro uplatnění záruky faktura nebo jiný doklad o koupi.

 

Jak je zboží zasíláno?

Náš e-shop automaticky spočítá váhu objednávky a nabídne optimální způsob dopravy. Balíky do 5kg posíláme prostřednictvím Zásilkovny, DPD nebo České pošty. Balíky vážící přes 5kg posíláme pouze prostřednictvím DPD a České pošty. Pokud celková váha balíku přesáhne 20kg nebo bude-li se jednat o nadrozměrnou zásilku, cena dopravného bude navýšena dle ceníku dopravce. V takovém případě Vás budeme kontaktovat.

 

V nákupním košíku nemám jako možnost dopravy Zásilkovnu?

Důvodem je to, že celková váha objednávky je větší než 5kg. V takovém případě není Zásilkovna automaticky nabízena v košíku jako dopravce.

 

Je možné zaslat balík jiným dopravcem?

Ano, balíček můžeme zaslat i prostřednictvím jiného kurýra. Je nutné nás nejprve kontaktovat a my se o vše ostatní postaráme.

 

Jak mám reklamovat zboží?

Reklamované zboží lze zaslat bezplatně prostřednictvím Zásilkovny. Stačí, když zboží opět řádně zabalíte a donesete na Vámi zvolené výdejní místo Zásilkovny. Na balíček není nutné nalepovat štítek, pouze obsluze nahlásíte, že se jedná o zpětnou zásilku (nebo reklamační asistent) a nahlásíte kód - 98050202. Obsluha výdejního místa Zásilkovny vytiskne štítek přímo v provozovně a balíček odešle zpět k nám. Pokud si zvolíte vlastního kurýra, zasílejte balíček na adresu: Halířek s.r.o., Pod Klášterem 373, Tábor, 39003. Kompletní postup pro uplatnění reklamace naleznete zde.

 

Proč mi nepřišel potvrzující email po odeslání objednávky?

Náš e-shop vždy zasílá všem zákazníkům informační emaily o stavu objednávek a plateb. Nejčastějším problémem je chybně zadaný email v košíku. V takovém případě nás prosím kontaktujte a my Vaší objednávku zaktualizujeme.

 

Potřebujete více informací?