Záruka a vrácení zboží

Na zboží poskytujeme podle zákona záruku 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Tato záruka se vztahuje pouze na výrobní vady, nikoli na běžné opotřebení. Stejně tak není možné uplatnit záruku v případě nesprávného používání nebo nesprávného skladování. Zdůrazňujeme zároveň, že záruka se nijak nevztahuje na mechanicky poškozené zboží, nelze zaměňovat životnost zboží s jeho reklamační lhůtou a taktéž se záruka nevztahuje na poničení originálního zboží z důvodu použití neoriginálního příslušenství, vadných baterií apod. Při nákupu online je možné odstoupit ve lhůtě 14-ti dnů od kupní smlouvy a zboží vrátit bez udání důvodů (viz. Vrácení zboží do 14 dní).

 

Jak reklamovat zboží?

Reklamované zboží lze zaslat bezplatně prostřednictvím Zásilkovny. Stačí, když zboží opět řádně zabalíte a donesete na Vámi zvolené výdejní místo Zásilkovny. Na balíček není nutné nalepovat štítek, pouze obsluze nahlásíte, že se jedná o zpětnou zásilku (nebo reklamačního asistenta) a nahlásíte kód - 98050202. Obsluha výdejního místa Zásilkovny vytiskne štítek přímo v provozovně a balíček odešle zpět k nám. Pokud si zvolíte vlastního kurýra, zasílejte balíček na adresu: Halířek s.r.o., Budova KZT (zadní sklad) Chýnovská 2217, Tábor, 39002. Zboží neposílejte na dobírku – v tomto případě bychom ho nemohli přijmout. K reklamovanému zboží přiložte reklamační formulář, který je ke stažení zde. Pokud nemáte možnost tisku, stačí přiložit k reklamovanému zboží číslo objednávky a popis závady. 

Upozornění! Tento postup nelze uplatnit při vrácení zboží do 14 dní, protože pokud zákazník odstupuje od kupní smlouvy a pouze vrací zpět zakoupené zboží ve lhůtě 14 dní, hradí si poštovné sám.

 

Časté dotazy

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě 30 dnů, obvykle je to ale rychleji – snažíme se o co nejrychlejší vyřízení.

 

Musím výrobek zaslat zpět v originálním obalu?

Nemusíte, obal není součástí reklamačního řízení. Pokud však originální obal máte k dispozici, pomůže vám ochránit výrobek při přepravě. Pokud výrobek posíláte poštou, vždy ho pečlivě zabalte, aby se výrobek nepoškodil při přepravě.

(V případě, že se jedná o vrácení zboží ve lhůtě 14 dní bez udání důvodu, je postup odlišný! - viz. Vrácení zboží do 14 dní).

 

Je potřeba s reklamovaným výrobkem dodat i příslušenství?

Ano, vždy je nutné dodat výrobek i s příslušenstvím (nabíječky, ovladače apod.)

 

Bude-li reklamace uznána, dostanu zpět peníze nebo opravený či nový výrobek?

Na vyřízení reklamace máme zákonnou lhůtu 30 dní, kdy vadný výrobek okamžitě předáme výrobci/dodavateli. Jakmile je výrobek opraven, ihned ho zasíláme zpět zákazníkovi. Pokud se jedná o neopravitelnou závadu, zákazník od nás obdrží nový produkt a v případě, že produkt již není skladem, zasíláme zpět peníze.

 

Jak mi bude opravené zboží doručeno?

Před odesláním Vás budeme telefonicky kontaktovat, aby jsme mohli zvolit způsob doručení, který Vám nejvíce vyhovuje.

 

Kde zjistím, jak pokračuje vyřizování mé reklamace?

Kontaktujte prosím naší zákaznickou linku.

 

 

Potřebujete více informací?

Nastavení cookies

Co jsou to cookies?

Soubory cookies a další technologie nám pomáhají zlepšovat naše služby, pomáhají nám analyzovat výkon webu a umožňují nám pomáhat zákazníkům ve výběru správného zboží. V nastavení si můžete vybrat, které cookies můžeme používat. Svůj souhlas můžete kdykoliv odvolat.

Přečtěte si naše zásady o zpracování osobních údajů

Nastavte si, jaké chcete používat cookies
Technické (nutné)
Nezbytné cookies pro správné fungování našeho webu.
vždy aktivní

Tyto cookies jsou nezbytně nutné pro správnou funkci webu - zajišťují správné zobrazení, odesílání formulářů, vkládání zboží do košíku a podobně. Technické cookies není možné vypnout. 

Statistické
Sledování návštěvnosti a chování na webu nám pomáhá zlepšovat naše služby.
Preferenční
Abychom vám mohli nabídnout to, co vás zajímá a pamatovali si vaše předvolby.

Díky preferenčním cookies vám můžeme přizpůsobit obsah našich stránek a zobrazovat produkty, o které máte zájem. Procházení webu vám ulehčíme tím, že si budeme pamatovat vaše předvolby - např. obsah košíku, přihlášení nebo jazykové předvolby. Používání webu bude pro vás snazší a pohodlnější. 

Marketingové
Pro zobrazení pouze relevantní reklamy. Objem reklamy zůstává stejný.

Marketingové cookies využívají naši partneři k zobrazování relevantní reklamy na základě vašich preferencí. Tato personalisovaný obsah se může zobrazovat na webech třetích stran, které využívají naši partneři k zobrazování reklamních sdělení. Pokud nedáte souhlas s použitím marketingových cookies, objem reklamy zůstane stejný, ale bude se vám zobrazovat nezajímavý obsah. 

Nastavení cookies

Co jsou to cookies?

Soubory cookies a další technologie nám pomáhají zlepšovat naše služby, pomáhají nám analyzovat výkon webu a umožňují nám pomáhat zákazníkům ve výběru správného zboží. V nastavení si můžete vybrat, které cookies můžeme používat. Svůj souhlas můžete kdykoliv odvolat.

Přečtěte si naše zásady o zpracování osobních údajů