Záruka a vrácení zboží

Na zboží poskytujeme podle zákona záruku 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Tato záruka se vztahuje pouze na výrobní vady, nikoli na běžné opotřebení. Stejně tak není možné uplatnit záruku v případě nesprávného používání nebo nesprávného skladování. Zdůrazňujeme zároveň, že záruka se nijak nevztahuje na mechanicky poškozené zboží, nelze zaměňovat životnost zboží s jeho reklamační lhůtou a taktéž se záruka nevztahuje na poničení originálního zboží z důvodu použití neoriginálního příslušenství, vadných baterií apod. Při nákupu online je možné odstoupit ve lhůtě 14-ti dnů od kupní smlouvy a zboží vrátit bez udání důvodů (viz. Vrácení zboží do 14 dní).

 

Jak reklamovat zboží?

Reklamované zboží lze zaslat bezplatně prostřednictvím Zásilkovny. Stačí, když zboží opět řádně zabalíte a donesete na Vámi zvolené výdejní místo Zásilkovny. Na balíček není nutné nalepovat štítek, pouze obsluze nahlásíte, že se jedná o zpětnou zásilku (nebo reklamačního asistenta) a nahlásíte kód - 98050202. Obsluha výdejního místa Zásilkovny vytiskne štítek přímo v provozovně a balíček odešle zpět k nám. Pokud si zvolíte vlastního kurýra, zasílejte balíček na adresu: Halířek s.r.o., Pod Klášterem 373, Tábor, 39003. Zboží neposílejte na dobírku – v tomto případě bychom ho nemohli přijmout. V případě zaslání poštou doporučujeme zaslání doporučenou formou a k reklamovanému zboží přiložte reklamační formulář, který je ke stažení zde. Pokud nemáte možnost tisku, stačí přiložit k reklamovanému zboží číslo objednávky a popis závady.

 

Časté dotazy

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě 30 dnů, obvykle je to ale rychleji – snažíme se o co nejrychlejší vyřízení.

 

Musím výrobek zaslat zpět v originálním obalu?

Nemusíte, obal není součástí reklamačního řízení. Pokud však originální obal máte k dispozici, pomůže vám ochránit výrobek při přepravě. Pokud výrobek posíláte poštou, vždy ho pečlivě zabalte, aby se výrobek nepoškodil při přepravě.

(V případě, že se jedná o vrácení zboží ve lhůtě 14 dní bez udání důvodu, je postup odlišný! - viz. Vrácení zboží do 14 dní).

 

Je potřeba s reklamovaným výrobkem dodat i příslušenství?

Ano, vždy je nutné dodat výrobek i s příslušenstvím (nabíječky, ovladače apod.)

 

Bude-li reklamace uznána, dostanu zpět peníze nebo opravený či nový výrobek?

Jedná-li se o vrácení zboží ve lhůtě 14 dní, vrátíme Vám samozřejmě peníze. Pokud budete chtít raději nový produkt a bude-li skladem, zašleme Vám nový.

V případě reklamace více jak 14 dní od nákupu máme zákonnou lhůtu 30 dní na vyřízení, kdy vadný výrobek okamžitě předáme výrobci/dodavateli. Jakmile je výrobek opraven, ihned ho zasíláme zpět zákazníkovi. Pokud se jedná o neopravitelnou závadu, zákazník od nás obdrží nový produkt a v případě, že produkt již není skladem, zasíláme zpět peníze.

 

Jak mi bude opravené zboží doručeno?

Před odesláním Vás budeme telefonicky kontaktovat, aby jsme mohli zvolit způsob doručení, který Vám nejvíce vyhovuje.

 

Kde zjistím, jak pokračuje vyřizování mé reklamace?

Kontaktujte prosím naší zákaznickou linku.

 

 

Potřebujete více informací?